Особиста сторінка
Інформація про кваліфікацію викладача:
1. Дніпропетровський інститут інженерів залізничного транспорту, рік закінчення – 1989 р., спеціальність – «Мости і транспортні тунелі», кваліфікація – інженер-будівельник.
2. Кандидат технічних наук, 192 «Будівництво та цивільна інженерія» (05.23.01 – Будівельні конструкції, будівлі та споруди) (диплом кандидата наук ДК № 051362 від 05.03.2019 р.), тема дисертації: «Напружено-деформований стан балок проїзної частини поверхового сполучення металевих мостів».
Присутність в науковому просторі:
ORCID //orcid.org/0000-0001-7771-8377
Google Академія //scholar.google.com.ua/citations?user=6kcI2V4AAAAJ&hl=ru
Scopus //www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57437659600
Підвищення кваліфікації:
Захист дисертаційної роботи. Ключник С. В. Напружено-деформований стан балок проїзної частини поверхового сполучення металевих мостів: Дис... к.т.н.: 05.23.01 – будівельні конструкції, будівлі та споруди. – Дніпро, 2018. – 186 с. (6,06 др. арк.). Захист – 27 грудня 2018 р. у ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури».
На теперішній час проходження міжнародного стажування в Євросоюзі на тему «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (закінчення 20.03.2022 р).
Виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах;
- Науково-дослідна робота: Обстеження та паспортизація з/бетонних мостів. ЗВІТ № 670 (т. 1-5) 2016 р. (відповідальний виконавець);
- Науково-дослідна робота: «Обстеження шляхопроводу через залізничні колії на Криворізькому шосе по вул. Київській у м. Дніпро» 2016 р. (відповідальний виконавець);
- Госпдоговірна НДР СТП. Інженерні споруди. Мости залізничні. Правила обстеження і випробування. № 4/67–17/19.62.17.18, № держреєстрації 0118U004508 (2018) (відповідальний виконавець).
Наукове консультування підприємств, установ, організацій не менше трьох років, що здійснювалося на підставі договору із закладом вищої освіти (науковою установою);
Консультування ДП «УкрДПТІтрансбуд» з 2014 р по т.ч., консультування ФОП Орлов О.С. з 2016 р. по т.ч.
Досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності)
Науковий співробітник ГНДЛ штучних споруд з 2004 р. по 2017 р.
1. Методичні вказівки до курсового та дипломного проектування мостів «Розрахунок розрізної прогонової будови з попередньо напружуваного залізобетону»
2. Методичні вказівки до курсового та дипломного проектування мостів «Приклад розрахунку розрізної прогонової будови з попередньо напружуваного залізобетону»
3. Електронний курс в СДН Moodle (ННЦ «Лідер») дисципліни «Проектування мостів. Залізобетонні мости» (ОС «бакалавр»). «Проектування мостів. Дерев'яні мости» (ОС «бакалавр»). «Будова та експлуатація штучних споруд» (ОС «бакалавр»).
1. S.V. Kluchnik «Stress-strain state of beam staged connection point of the railway bridge track-way» «Наука та прогрес транспорту». Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту, № 3 (69) Дніпро 2017, С. 160-170.
2. С. В. Ключник «Аналіз сучасного стану металевих прогонових будов залізничних мостів» Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Випуск 12. Дніпро 2017, С. 29-40.
3. С. В. Ключник «До питання вантажопідйомності старих прогонових будов» Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Випуск 13. Дніпро 2018, С. 12-24.
4. К. И. Солдатов «Аналіз стану несучих конструкцій автошляхового проїзду суміщеного моста через річку Дніпро у м. Дніпро за результатами обстеження» / К. І. Солдатов, В. А. Мірошник, С. В. Ключник, Ю.Л. Заяць // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – Вип. 14. Дніпро 2018, С. 57-70.
5. С. В. Ключник «Дослідження роботи вузла поверхового сполучення балок проїзної частини залізничного моста» «Наука та прогрес транспорту». Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту, № 1 (91) Дніпро 2021, С. 115-126
6. Гернич М. В., Ключник С. В., Спiвак Д. С. Сталезалізобетонні прогонові будови мостів для постконфліктного відновлення зруйнованої транспортної інфраструктури. Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2021. – № 19. – С. 28-37.
7. Serhii Kliuchnyk, Pavlo Ovchynnykov. Study of Railway Steel Bridges’ Behaviour in Order to Identify the Causes of Their Defects. Acta Polytechnica Hungarica (науковий журнал, що індексуються у Scopus //www.scopus.com/authid/detail.uri?origin=resultslist&authorId= 57437659600&zone=) – 2022. Volume 19 Issue № 3 p. 77-88. DOI: 10.12700/APH.19.3.2022.3.7
1. Патент 109806, Україна, МПК E01D 1/00, E01D 19/00, E01D 101/30 Вузол спирання поздовжньої балки на поперечну / Марочка В. В., Ключник С. В. (Україна); заявник та патентовласник Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна № u 2016 01940 ; опубл. 12.09.2016, Бюл. №17
2. Патент 111245, Україна, МПК E01D 19/00 Деформаційний шов / Солдатов К.І., Ключник С.В. (Україна); заявник та патентовласник Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна № u201603377; опубл. 10.11.2016, бюл. № 21/2016
3. Патент 120812, Україна, МПК E01D 19/00 Деформаційний шов / Ключник С.В., Солдатов К.І. (Україна); заявник та патентовласник Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна № u201702545; опубл. 27.11.2017, бюл. № 22/2017